~Rose

Alla inlägg under juni 2011

>:(

Av roselia18 - 29 juni 2011 12:23

Hej jag har INTE bloggat så mycket som ni vet :p

Här kommer varför jag inte bloggat:

1.Det har varit VÄLDIGT VÄLDIGT fint väder,då ska man vara ute!

2.Varför ska jag skriva om typ ingen läser?

3.Det är inte så kul att ni INTE skriver en kommentar eller fråga!


Säg varför ni inte kommenterar!

Eller frågar!

Jag har haft frågestund 2 gånger nu,fick inte en enda fråga!

Lägger ner bloggen om en vecka så att ni vet!

Tyvärr men så blir det.

Jag gjorde den här bloggen för er!

Så att ni skulle kommentera,fråga och läsa den!

Jag gjorde den för er!!


Ett tragiskt inlägg....  

//Rose ♥


Av roselia18 - 24 juni 2011 10:31

Hej!

Och glad midsommar ♥

Det kmr vara dålig update idag eftersom jag ska fira midsommar!

Och vara ute väldigt mkt!

Så pöss pöss och ha en riktigt rolig midsommar!

Av roselia18 - 21 juni 2011 10:43

Hej hej ;(

Jag är väldigt ledsen!

Jo för avia23 min tvilling hon skulle gifta sig och jag var präst och¨då sa jag tager du make och maka och blablabla!

Men när det är klart säger hon det här:VI HAR NT GIFTIT OSS!

Vet nt om jag kan kalla dig syrra längre!

Du har förstört mina knäslor och jag blev väldigt sårad!

 

Av roselia18 - 20 juni 2011 18:59

Jo,jag och avia tävlade om att jag inte kunde åka ner för en bake (stavning) med inlines men det kunde jag så idag har hon stoppat en bulle i örat   


Ja nu ska jag gå och ta ett bad och sen ska jag logga in på msp troligtvis och sedan när jag är inne på msp så ska mina djur få ett syskon :)

Hehe ska köpa en boonie dom är sötare än pet pets tycker jag iallafall vad tycker du ?

Kommentera!

Jag vill helst ha en grön :)

Pöss pöss  

Av roselia18 - 20 juni 2011 11:17

I min blogg så är det mkt förlåt mig!

Men förlåt mig ännu en gång :(

Jag har varit med avia23 typ jag vet inte kanske 3-4 dar!

Och en annan kompis har sovit över....

Förlåt mig men jag ska försöka att blogga så mkt jag kan :)

Det kmr mer inlägg sen och kanske en till del av berättelsen...

Pöss pöss

Av roselia18 - 15 juni 2011 13:30

Hej allesammans :)

Nu är jag hemma och det är ju....

SOMMARLOV!!!♥

Jag kan knappt tro det :o

Helt fantastiskt <''3

Pöss pöss

Av roselia18 - 14 juni 2011 18:07

Hej hej!

Här kommer en sak innan jag säger hej då! :(

Det är att jag har en ny blogg!!

Här kommer den www.roselia.bloggplatsen.se

Pöss pöss


Hej då!

Nu ska jag fixa saker tills imorgon!

Det är ju skol avslutning och jag bloggar mer när jag kommer hem imorgon!

Pöss pöss

Er Rose :)

Presentation


Heej!Jag heter Roselia18 på moviestarplanet elr msp som man säger!Bloggen handlar om msp och mitt liv där!
Läs och njut ;)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Stilar jag gillar ♥

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Rose ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Vill ni se en bild på min katt ?
 Ja,jag vill se hur göllih hon är ♥
 Nej det behövs inte!

Min igelkott Huffe (:

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards