~Rose

Alla inlägg under mars 2011

Av roselia18 - 28 mars 2011 18:39

Hej!

Jag ska börja med en ny sak här på min lilla underbara blogg!

Jo jag ska börja med....

VECKANS NAMN!!

Och idag så har jag redan frågat en person om hennes namn fick vara veckans namn!

Här kommer en skylt som kommer upp varje gång det är ett nytt namn!   Är den fin?

Jag gjorde den helt själv!  

Okej men här kommer veckans namn!   Veckans msp namn är CONNIE!

Hon är jätte snäll!

Hon gillar blå!

Och hon har många boonies!

Vi ses nästa vecka med ett annat super vackert namn som Connies namn!

/Roselia18

P.S hoppas du ser detta Connie!  

Och en sak till snälla kommentera och skriv om du vill att ditt msp namn ska synas här och bli veckans namn!

Ses

Hej

Av roselia18 - 16 mars 2011 17:57

Hej!

Ni kanske vet vem jag är från en annan blogg som jag delar med en av mina bästa vänner!Hon heter avia23 på moviestarplanet!

Våran blogg den heter www.roselia-avia.bloggplatsen.se

Fast nu har jag en egen blogg!  

Fast det skulle vara roligt om du kollade in den andra också!XD

Men ja som den andra så ska den här bloggen också handla om Moviestarplanet!

Här har ni adressen om ni bill veta vad det är eller till och med skaffa moviestarplanet!?

Det är gratis!

Okej här kommer adressen www.moviestarplanet.se och det är så att jag heter Roselia18 på moviestarplanet.

Och moviestarplanet förkortas också msp!

   /Roselia18

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!Jag heter Roselia18 på moviestarplanet elr msp som man säger!Bloggen handlar om msp och mitt liv där!
Läs och njut ;)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Stilar jag gillar ♥

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Rose ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Vill ni se en bild på min katt ?
 Ja,jag vill se hur göllih hon är ♥
 Nej det behövs inte!

Min igelkott Huffe (:

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards